God morgon sol, vår & fåglar som kvittrar.

vaknade utvilad men så härligt trött  i kroppen. Har försökt att träna mig till träningsvärk länge nu, och lyckats att känna av i hela kroppen. Hej träningsvärk, du är välkommen! Tror inte att det bara är för att det blivit en längre paus på gymmet utan att jag testade lite nya vikter, hade mer tid i gymmet & körde alla övningar gånger fyra.
Idag har jag planerat ett besök, men först en promenad & frukost.
 
Mina kollegor & jag planerar en hälsokväll, så jag ska "fiska" lite smått idag!
Men dagen ska innehålla fotopromenad, frukost & presentinköp!
Sedan fota lite bilder för att hitta motivationen!

Puss & kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0