Hej!

Hur har ni det?
 
Själv mår jag bra, börjar hitta tillbaka till träningen & motivationen till sommaren finns där djupt inne i mig. Solen skiner så ljuvligt & fåglarna kvittrar.
Försöker hitta tillbaka till mitt "nyttiga jag" som jag vill stå för. Det har varit bedrövliga veckor som denna chokladälskare. Jag har ätit ganska nyttiga mål, men har fallit på choklad! Igår började jag känna att "Idag är dagen". Min vän Anna hade köpt nyttigt snacks till kvällen. Den bästa dagen flera flera veckor föll på att vi missade en buss & JAG tog en McFlurry! Alltså varför! Det behövde jag verkligen inte!
Men... det finns ofta ett men..... och denna gång ett positivt men...
Jag har haft en kanon träningsvecka. Måndag x2, tisdag, torsdag & lördag. Och cirka 1 timme varje gång! För cirka ett år sedan kom jag så sent till gymmet så 4o-45 minuters träning var mycket vanligt. Eftersom jag inte tycker om att träna direkt efter jobbet, för att "alla andra" gör det! Så åkte jag hem, åt middag i lugn & ro. Och fick stressa till gymmet. Det är ungefär så nu med, men med mindre stress. 
Nästa vecka, mindre choklad & minst lika mycket träning. Låt Mars bli en bra månad! Eller vad säger ni?
 
 
Tänk om det åtminstånde hade varit mörkchoklad!
Men ikke, det har varit ljuschkolad & dessutom goda praliner. Opps!!
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

Mmmm choklad som är så gott! Man måste ju njuta av livet med ;) Men då jag ska hålla mig från sötsaker brukar jag tänka att jag inte vill äta för jag vet var det kommer sätta sig.. o då vill jag inte längre äta. Kram

Svar: Visst är det gott! :) Jo då! Jag njöt tills det blev för mycket!
Min räddning brukar vara ordentlig matlagning från grunden. :)
Blue Angel

2013-03-10 @ 15:54:38
URL: http://miapetite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0