2 veckor underbar träning

 
Och när jag tänker efter så har faktiskt hela mars varit en bra träningsmånad. Fast det är ju bara dag nummer 16. Och jag bestämde mig att mars skulle bli en bra träningsmånad. Så det är bara att köra. Åh det känns så himla bra, härligt & enkelt. Efter en februari med "andra saker" & olika åkommor, så är jag redo, men har haft chokladberoende sedan min våg var väldigt väldigt nära mitt mål! Varför?
 
Fokuserar på träningen nu ett tag... i stället för... andra saker :)
I morgon ska jag använda kameran & ett annat verktyg för att hitta motivationen. Ett verktyg heter fotoalbum! Blir motiverad att fortsätta av att titta på gamla bilder!
de bilder som följer är bilder från innan (2oo6) jag började försöka gå ner i vikt till januari 2o13
 
sommar o7

2o12
2o13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0