Min kralufs

Klippte mig i en kortare frisyr för två & ett halvt år sedan. Ett år senare är jag ganska nöjd med längden, men började bli blondin för att jag blev sugen på förändring. Det blev jag också ganska nöjd med, men mitt hår hade ingen vidare kvalitet. Lösningen på det klippa, vårda & vårda...
Har klippt mig, skaffat snygg lugg, klippt lite till.... Var väldigt nöjd där ett tag.... men sedan blev det dags för lite uppfräschning. Det skulle jag aldrig gjort! Hur klippte han mig egentligen? Fick lugg igen!! Och hade ett fågelbo i bakhuvudet. det "yttersta" håret var längre än i nacken. Såg det plötsligt i en provhytt i måndags. Jösses!
 

Paus!
 
Idag har jag räddat min frisyr, mitt hår & gjort mig själv en tjänst. Men har idag kortare hår än då jag valde att bli korthårig! Eller få en väldigt passade page! Det kommer ta många år att få det långt, mycket fina hårstrån & typiskt skandinaviskt hår... det bådar inte gott. Och jag saknar det långa!
Det största problemet är att min Emma flyttade till Oslo & jag förlorande min frisör Emma.
Kom hem! Och efter Emma så har jag försökt att hitta en favorit,  men ibland slutar de vara min favorit eller så slutade favoriterna på den salongen.
Kosttillskott behöver jag av flera anledningar, och det hår ju en bra bonus om hela jag skulle må bättre.
B-vitaminer, järn & mineraler..... ungefär så.....
Jag äter allsidig kost, men behöver mer..
Idéer, mottages tacksamt! 
Vad äter du?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0