Sista dropparna Detox

Detox betyder avgiftning. Att detoxa innebär att du renar kroppen från de gifter & slaggprodukter som kontinuerligt ansamlas. För min del så vill jag känna mig piggare & fräschare i kroppen.
 
Så får du ut mer av Din Detox.

Starta dagen med citronvatten
Drick örtte istället för kaffe
Välj ekologiskt
Frossa i frukt, bär och grönsaker
Drick gröna drinkar med spirulina eller chlorella
Undvik rött kött, välj fågel eller fisk
Undvik snabba kolhydrater, välj långsamma kolhydrater
Ät bra fetter, kokosfett, olivolja, avokado, nötter & frön
Krydda med gurkmeja, ingefära, koriander
Undvik mejeriprodukter.
 
Hälsovinster med Detox
Mer energi
bättre hy
Mindre celluliter
Mindre svullnad
Lättare på vågen
Mindre gaser, svullen mage & magont
Mindre inflammation, smärta & ledvärk.
Jag köpte min 7 dagars kur på hälsokost. Fick tidningen på köpet. På kurera kan du läsa mer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0