Inspirerande tjej

Kan en tjej som jag tittar till på instagram få mig att springa & försöka mig på mitt personbästa så är det jätte bra.
När jag sprang 7 km i lördags så kändes Göteborgs varvet mycket långt borta, men idag kände jag mig positiv inför loppet. Det var inte lika tungt att springa idag som senast, men det tog emot med bena. Träningsvärk efter 7 km i lördags & benstyrkan i torsdags. Har sprungit med vätskebälte två gånger nu & det blir ju lite klumpigare & lite  extravikt.
 
Emma från Biggest Loser började jag följa på instagram för en tid sedan & just idag fick jag lust att springa en mil. Löpträna hade jag tänkt, men milen var oplanerad. Nu har jag gjort det & det känns så bra. Skrev till Emma & tackade henne.
"Tack för att du peppade mig att springa en mil. Det blev inget PB men nöjder är  jag..." 
Och i skrivandes stund har hon skrivit tillbaka till mig
"fy fan vad du är grym! Man behöver inte alltid springa fort"
Emmas blogg
Emmas Instagram
Jag springer inte milen så ofta. Men det måste ju bli mer löpträning & mera stretchning.
milen: 57.51
11 km 1.03
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0