Anmäld till ett lopp.

Söndagen efter midsommarafton så gjorde jag något oväntat med som jag längtat till, lite av ett träningsmål.
Målet är egentligen ganska långt fram, men för mig nådde jag ett mål bara genom att anmäla mig till Göteborgsvarvet. Så glad över denna anmälan & får min kompis Rex med på tåget.
Löpträning ger så mycket glädje.
vallaskogen
Distansträna
Intervaller
Backintervaller
springa på förbestämde tider.

Jag älskar att springa, men ska försöka hitta en balans mellan löpningen & träning på gymmet.  Det är verkligen svårt. Men jag måste försöka hitta tiden till löpningen. Och dokumentera träningen
Följa viktiga människors råd om träning, läsa på om tekniker & hitta nya platser att träna på.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan Rex

En stor glädje och ära att få dela den här utmaningen med dig!

2013-07-12 @ 13:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0