Susanne januari 2oo7-2o13. Före & efterbilder

 
2oo7
25 årsfesten på Överstegatan.
Plus 65 kg. Närmare 7o!

2oo8
Födelsedagsmiddag 2oo8
Januari 2oo9
Ida fyller 3o år, det firades med fest i Januari. Temat var "Grönt är skönt"

2o1o Födelsedagsfirande hemma. Glad & rundare, än de kommande bilderna! :)

2o11 Middag på Aioli med vänner & krogrunda. 29 årsdagen!
3o årsdagen, först en brunchbuffe hemma hos mig. På kvällen en överraskingsmiddag!

Den underbart härliga 3o årsfest! Älskade vänner, tack för att jag fick dela denna dag med er. Det bästa firandet var kanske de året, 2o12
Årets firande blev lite firande hemma & på Harrys lördagen innan  min födelsedag!
 
Äntligen väger jag under 6o kilo! Yey, bästa hälsotillståndet under mitt liv... 2o13 kan bara bli bättre!
Det är givande att titta på gamla bilder för att se förändringen på sig själv!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Du har varit väldigt duktig!!

2013-01-13 @ 08:07:28
Postat av: Sara

Bra kämpat!
Du är supersnygg dessutom ;)

Ha nu ett riktigt bra 2013!
Kram

2013-01-14 @ 08:34:17
URL: http://saaaraaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0