Motivationen har varit välgömd!

Innan det nya året började, så började jag med min resa mot hälsoåret 2o13. När alla andra kom igång började mitt tålamod & viljestyrka svika mig. Det har varit berg & dalar med dalarna har inte varit så djupa. Känns som bra förutsättningar för 2o13.
Den senaste veckan höll på bli en djup dal! Förra veckan så hade jag en frivillig paus. Och tog mig till gymmet med glädje på måndag morgon efter en veckas vila från träning. Och det där ifrån med hopp om en kanon vecka i träningens tecken. Men det blev fredagmorgon nästa sväng till  gymmet. Besviken ja! Hade en underbar fredag, ledig hela dagen lång! Och det var mycket tackvare Sanna som gjorde mig extra pepp av hennes ord. Talade om det för min vän & hennes svar blev:
Åh hur fin är du då? Kan ju inte annat säga än att du inspirerade mig att börja träna från allra första början!
Sånt värmer i vinterkylan!

Fredagen: Gymmet, hemmaspa & fredagsmys.
 
På lördagen lyckades jag med träning på gymmet, lagom länge dessutom! Det var slutklämmen!
Idag: Vilodag!
 
På fredagen hade jag ju extra träningslycka!
Och är faktiskt nöjd med att jag lyckades vända min vecka!
Plus att jag tror jag har motivationen till nästa vecka.
 
Nu tar vi en skön söndagskväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0