Träningsoff

Tid, vart tar den vägen?
Förra veckan, vecka 47 så blev det träning måndag, tisdag & sedan minns jag inte mer. Körde intervaller (Löpning men mest promenad) på söndagen. Plötsligt är det kväll & dags att sova. Eller något praktiskt ska göras.
Det fungerar inte för mitt träningsbehov. Beroendet växer större.

Denna veckan så blev det måndag, tisdag sedan orkade jag inte mycket alls på onsdageftermiddagen å då blev träningen inställd. Torsdagen så blev jag sugen på att testa ett nytt utmanande pass, men var sängligganade den dagen. Fredagen mot välmående, lördag blev en träningsfridag för att resa & idag söndag så vet jag knappt min hälsostatus.... friskare, men inte frisk. Tog en promenad på milen på eftermiddagen.
 
För att fördriva min framtid så ska jag träna mera. Göra det jag mår bäst av.
Ge allt, så fort jag är helt 1oo och denna kommande vecka, v. 49 är över. Det händer mycket just nu.
Spännande, trevligheter.... 
 
Vill bara tillägga att jag längtar till min träning. I morgon blir det vila, men hoppas att jag är redo....
Så jag inte blir en julegris.
 
Trevlig första advent på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0