Tack vänner

Många vänner peppar mig! TACK för att ni finns. Utan er... så skulle jag aldrig ha haft lusten. Ibland behöver jag er, ibland är motivationen på topp av sig själv. Ni hjälper mig att minnas vart jag varit. Ni beundrar & jag beundrar er, mina vänner, personer jag står nära & personer jag inte känner så väl.
Ni ser mig, & jag har hittat mig själv mer...
Ni är bäst! Evigt tacksam för de jag har omkring mig!

Och sedan har vi de som jag inte träffat på länge, som ger mig komplimager. Att jag ser tränat och hälsosam ut. En välmenande blick ger en del. På gymmet, på stan, på uteställarna...
Ord på instagram, ord från olika motivationssidor på facebook, (de sällsynta) kommentarerna på bloggen. Tusen tack!
 
Som de här peppande orden, Anna skrev status 9 juli 2o13:
"Önskar jag var mer som min fina , duktiga och underbara vän Suss för då skulle jag vara på gymmet men istället så sitter jag här och äter frukost , gooooood frukost."
Susanne: "frukost är bra"
Anna: "du är bra!"
Alexandra: "Jag önskar med jag hade mer av suss energi !! :) suss du är bäst !! :) men du är det med anna.. :)
Det fortsätter...
 
Anmäld till Göteborgsvarvet, tillsammans med Johan Rex:
För fyra dagar sedan skrev: doktorrex  Målet för 2013  var att äta risigt, träna dåligt och bli tjock... Det har gått rätt bra - men nu  när me_lifestyle_friends lagt i en högre  växel och kör träningsrundorna på över milen är det verkligen dags att kamma sig  och gå tillbaka till träningen. Upp till bevis maj 2014 - under 2h den här  gången också?!        
Lånad bild från doktorrex (varför heter du så?)
 
Hur går det Rex?
Kanske skulle ha påmint dig om utmaningen?
För min del har jag paus från de långa rundorna
 
Nu en cykeltur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0