Öppet hus På studio Fitness

Tänkte först inte gå & träna, men plötsligt så hade jag ändrat inställning & sitter nu med träningskläderna på mig.
Har laddat upp med äggröra & vatten.
Mitt gym har öppet hus under lördagen, nu när det är Statsfesten i Linköping.
De har prova-på pass, träning & de bjuder på frukost.
 
Fast jag har en sallad i Studio Fitness kylskåp.
Jag hade beställt en extra sallad jag glömde ta hem i torsdags. Efter planeringsdagen igår tog jag med den i handväskan. Men middagen på stan "hindrade" mig från att ta hem den till mitt egna kylskåp.
Så det är bästa "moroten" att faktiskt hämta den efter lördagsträningen.
Men det känns väldigt tungt idag!
Kanske är det för att jag ska vidare till grannstaden lite senare.
Men sitter jag kvar i mitt kök så blir det inte mycket gjort!
Ha en bra lördag!
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0