Ett nytt försök!

Översättning:
Pilates, I love it!

 Onsdags så var jag på gymmet i god tid, så började med att ligga i massagestolen.
Körde massagestolen i cirka 10 minuter, men den knådade väldigt hårt. Funderade på om det finns andra inställningar. Och precis när mitt pilatespass skulle börja så hittade jag andra inställningar på massagestolen. Det var bara att kliva upp.
Min rygg blev väldigt öm efter stolens omgångar både tisdagen & onsdagen.
Men även massage ger träningsvärk, så tummen upp.

Väl inne i salen, så fanns det fortfarande tid över.
Satt och filosoferade en stund på mattan med pilatesbollen & gummibandet. Sedan kom instruktören Michell in & en stund var vi igång med uppvärmning & träningen. 
Magen ger jag upp, så himla effektiva övningar. Orkar helt enkelt inte hela vägen. Men känner mig starkare på nästa övning. Kroppen har lite att lära sig. Eventuellt blir det nytt pilatespass nästa gång, bara det inte blir för mycket förändring. För övningarna känns så himla rätt för mig.
 
Väldigt  bra pilatespass & Tack till Mabel för hjälp att sträcka ut muskler efter träningspasset.
 
Behövde verkligen denna träningskväll! Behövde den för att ha annat att tänka på.
Har inte varit helt nöjd över hur folk beter sig mot medmänniskor. Vilsen!  
Men det kommer att kännas bättre i morgon!
Livet är svajigt ibland.
Och det handlar hela tiden om att försöka ge respekt!

Kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0