Den nya vilodagen!

Tränade trots att jag var rätt så trött i tisdags, så kände jag att jag behövde vila idag!
Måndagens morgonträning var uppiggande
Tisdagen kändes energilös men mår ju mycket bra av träning. Så det vände.
Och sedan kom vilodagen, Onsdagen. Men har ju hittat till salen på gymmet & tillbringar mina onsdagskvällar med att gå på Pilates med en vän & får stretchningsassistans efteråt.
 
Ny vilodag, den blev idag.
Lagade mat, det blev fisk till middag
Tog ett bad med tända ljus & har tagit en tekopp framför tv, kikade på nya programmet De dejtbara!
En ny sevärt & härlig programserie, med glädje, kärlek & ärlighet.
Jag blev glad & varm av serien.
 
I morgon fredag, studiedag & umgänge med kollegor på kvällen.
Vi skulle använt Relaxen på gymmet, som hade sommarstängt. Så vi tar en bit mat ute.
 
Längtar till denna helg, full av trevligheter.
Afterwork
Grannstads äventyr
Träning
Eventuellt ett lopp
God mat & dryck
Matmarknad & bondens marknad

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0