träningsglädje & svävande

Det är andra veckan som jag är riktigt nöjd med träningen & jag känner resultat.
Känslan är välbefinnande, styrka & en god hälsa.
 
Idag var lusten stor att ta igen träningen. Missade tisdagen, tränade onsdagmorgon & torsdagkväll.
Måndagen var PW i stället för morgonträning på gymmet. Ikväll var tisdagsträningen, på en fredag!
Enligt höstschemat som jag har i pappers form & på deras EGNA hemsida så är fredagarna o6.3o-21.oo.  När jag kommer till gymmets reception så har de bara öppet till 2o.oo.  De påminde han så snällt om. "Du får 45 min."
Så jag hoppade över uppvärmningen & körde gym. 45 min Mage, Lår/Rumpa, ben & Armar.
Yay! Vissa ben övningae var sjukt jobbiga & påvägen hem hade ag en svävande känsla med lyckorus av träningen. Benen var lätta som fjädrar & nästan svåra att kontrollera.
I morgon blir träningsveckan fulländad!
Har rätt känsla med kosten också, just nu känns det så lätt!
 
Dagens middag
Tacoomelett, med tomater, spenatblad, ost, egen sås & tacosås
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0