skafferi rensning

Nu när jag är ganska aktiv dygnet runt & effektiv så undrar jag hur mycket tid jag har slagit ihjäl innan.
Som igår. Efter arbetet & en liten vila så rensade jag skafferiet i första hand, sen vidare till kylskåpet för att sedan traska till återvinningen. Bort med gamla bästföredatum i form av konserver, gryn, korn, grova sädesslag, alla möjliga alternativ till potatis, pasta, ris. Med datumen 2o11 och tidigare 2o12. Äter mycket ur frysen nu, det blir intressanta kombinationer. Biffar, keso, rödbetor & en röra med créme fraiche. Träning blev det också, känner mig duktig! Kanske är det flytten (& något annat) som för något riktigt gott med sig!
 
Nystart på alla möjliga vis.
Det kan bli flytt tidigast på fredag, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0