Lite hjälp tack!

Köpte ett par byxor igår som jag nämde lite små lyckligt direkt efter shopping. Det var VIP frukost med 2o% på H&M. Jag valde ett par byxor & ett par strumpbyxor till kvällen.  Men vad passar till? Byxorna är i storlek 36 & det är den storleken jag köper mest nu.De här stövlarna köpte jag 2oo4, och de är mina älsta skor, De köptes till en temafest, där folk inte förstod att jag skulle föreställa rocktjej. Temat var musik & jag kände ingen, bara min dåvarande pojkvän. Funderar på att ha stövlarna till leopardklänningen i kväll.

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Dom platta skorna tyckte jag va snyggast till byxorna =)kram

Svar: None
Blue Angel

2012-09-02 @ 13:32:49
URL: http://malin-de-e-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0