Goa människor på gymmet

Kände faktiskt på Lördagens nyöppning en längtan att börja träna denna veckan. Kändes så varmt & hjärtligt. Vill lyckas med fasta träningsdagar & tider. Förkylningstider har gjort mig lite försiktigare, men det nya schemat gör det enklare trots att flytten har fokus just nu.
Tog en paus i går & gav mig ut på PW längst vackra stångån. Men idag var jag tillbaka & jag känner mig så underbart bemött! Lotta i receptionen hälsar så vänligt med mitt namn. När jag sedan varit på löpbandet i 4o min, så kommer hon ner till bottenvåningen. Det kändes som om hon inte kände igen mig. När jag kommit upp igen så berättar hon:
Tänkte inte på att det var du på bandet. (bara jag på hela undervåningen)
PT Marcus hade frågat Lotta som hade svarat att hon inte sett mig men en annan tjej. Därför såg han förvånad ut när jag sa att jag var ensam kvar.
"Vi känner inte igen dig som blond!"
"Jo, men ibland blir jag förvånad av att se mkig själv". Dagens sanning.
 
Söta de är som pratar om mig med namn. Blir lite varm i hjärtat!
Vi är ganska många medlemmar, men många går dit med vänner. Är glad att några är så öppna & trevliga, vet vem jag är.
 
Körde 3o promenad med stegning 12-15% & löpning i några minuter. Sjukt tungt & svettigt! Helt rätt känsla.
 4o min sammanlagt, sedan stressade jag hem. Hade de inte öppet till 21.3o? Ny tid som inte gäller än?! 4o min var nog bra, min häck svider :)
 
En proteindrink av nytt märke & ½ blodgrape blev kvällsmålet.
 

Choklá var kvällens smak!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0