Träningspaus & bloggen i viloläge

Kroppen har inte vilat, men inte heller tränat.
Vardagsmotion i form av promenader & vardagen på förskolan.
Men i flyttider har det varit kroppsarbete. Förutom lådor & möbler som jag bär hit så känner jag mig inte är lika stilla sittande som i vanliga fall. Aktiv i tid & otid. Det är fullt upp att leva som jag gör. Kände mig som superkvinnan när jag förflyttande en stor säng & ett stort vitrinskåp (bilden) helt på egenhand.
Och mitt aktiva liv ger resultat!
Kroppen var helt utmattad i går. Även om jag har fått extra energi från oväntat håll, så är det galet tufft med denna flytt.
 
Längtar efter lite ordning på mitt liv.
plus att min vän sofie kommer för lite vänskapsmys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0