promenader & vardagligt!

Veckan som varit, jo ni mental stress över renoveringsstök & allt annat.
Har tagit mycket promenader, det tar mellan 25-3o min att ta sig till tåget.
Önskat mig lite bättre hälsa så jag hade kunnat löpträna men lite förkylnings känslor sätter stopp.
På onsdagen hade jag min första middagsgäst & jag fuskade mig fram, men det blev mycket gott.
Kycklinggryta à Tina Nordström & kokta morötter!
Annars är matlådor mina vänner just precis nu!

Var gymmet i Torsdagskväll & fredag morgon.
Tog med mig kläder för kvällsträning också. Men utmatthet & mer förkylning gjorde att jag hittade sängen hemma i lägenheten i stället.
Å hemma på min adress, där var två rum färdiga. Glädjeskutt! Så himla fint!
Fick behövt besök av vänner.
 
Min bästa vikt som vuxen stod det på vågen i veckan också! Jag kunde inte sluta le.... Plus att jag känner mig väldigt stark just nu. Fysiskt helt ok form!
 
Ha precis just nu tagit ner möbler från vinden. En bordskiva med tillbehör, två köksstolar (de andra två är gömda långt in, smart) Ett soffbord/bänk, en mindre byrå. en stor byrå & massa lådor, Envis som tusan!
 
En smula celcius desperat
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0