Om träning & bloggandet

När träningslusten kommer så brukar även lusten att skriva följa med i svängarna. Åh idag bestämde jag mig för träning på kvällen. En vecka efter en mils löpning runt om i Linköping. Älskar kicken av träningen & resultat. Tycker verkligen om att skriva efter ett lyckat träningstillfälle. Har haft lite halsont & valt därför lite vilodagar. Tisdagen var en enda stressdag.
Vill ge er något genom att skriva om träningsstunder på gymmet eller löppasset. Vill verkligen skriva för någon annans skull & fram för allt för mig egen.
Men om det skulle resultera i ett få en annan att springa en sväng i det friska eller ta ett pass på gymmet. Men jag tror själv att jag ser ett litet mönster. Min träning har ingen röd tråd & är inte sammanhängade. Hade dessutom formulerat detta mycket bättre tidigare, bara för en liten stund sedan. Nu känner jag saknaden av den perfekta texten.
 
Försökte blogga från telefonen.
Inget ÅÄÖ (kände inte av bokstäverna)
Öppnade ny sida när jag klickade i skriva rutan
Kunde bara skriva rubrik
Hjälper bara med stavningen i rubriken.
Men tyckte det var lite roligt att spara texten i alla fall.
 
Vill inte att min blogg ska försvinna, men den blir bara tunnare & tunnare. Försöker fånga upp vad som skulle hjälpa den på fötter igen. Försöker göra det bästa av det för stunden men det faller & det faller djupt. Men jag får ordning på träning kost & hälsa. Kombinerar det med mina författar idéer & övriga tankar så kan det nog bli fina fisken. Kan jag skriva om mat träning & hälsa, så kommer det bli precis som jag tänkt mig.
Tränar de gör jag ju faktiskt
lagar mat gör jag ju ofta
Tänker på hälsa & träning gör jag ofta. Så hur svårt kan det vara att skriva bra & intressant om det?
 
Och vad svårt det är att komma i säng, skulle ju duscha, skriva & läsa. Allt efter 21.3o men innan 21.45.
Varför lyckas jag inte? För det hade varit omöjligt. Fast lite för mycket text va?
Nu ska jag hitta sängen.
För i morgon ska jag till gymmet igen
 
Hemmet har gått före träningen allt för ofta.
Jobbar, försöker vara social. är ensamstående med träningslust (oftas)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0