Hall of Fame

En kollega sökte min blogg & hittade denna kommande text om. Alexandra försöker återberätta att att en tjej hade bloggat om mig. Mitt ansiktsuttryck var mest förvånat & en aning frågande. Jag gjorde en sökning på mitt namn & hittade den bloggen hon beskrev. Tjejen som skriver om mig heter Lars (och är en kille) & har bloggen, pappahumor. Lars & jag bestämde att vi skulle skriva om våra bloggar, så jag har skrivit om han här! och i det inlägget har jag skrivit några favoriter bland hans texter.
Det han skriver om mig är så fint & rörande, det gäller att hålla dettta levande.Han skrev så varmade ord, han beskrev mig. Kändes rättvist & framför allt som han känner mig väl. och jag är ensam på hans "hall of fame", just nu! Lars är också killen som ska coacha min vän i sin viktnedgång.


Välkommen till Lars, min favorit bland träning & hälsa. Kanske för att jag känner honom, eller kanske för att han skriver så grymt bra & ordentligt. Måste säga att hans texter känns så genomtänkta. Lars är bra på det han gör & så inspierande. Jag är rätt så säker på att han kommer bli en grym personlig tränare. Grabben har ju läst pedagogik med mig & vi har faktiskt varit på samma gym när vi gick i skolan. Just därför är han bra! ;)

 

Lars ord.
Den mars 4, 2012

Den första att äntra min Hall of Fame är Susanne Häggqvist, en tjej vars blogg  jag brukar följa med stort intresse. Anledningen till att jag följer Susannes blogg är främst för att hon , utan att veta om det, hjälper mig att hålla sunda referenser inom räckhåll. I en värld där fokus på kropp och utseende tenderar att bli en aningen tjatigt är det lätt att få skeva perspektiv . Susanne är min påminnelse om vad som kännetecknar den “sunda” människan. Hon lägger lika stor vikt vid kost och träning som hon gör på sina vänner och sitt arbete. Hennes strävan efter balans är ett attraktivt förhållningssätt till livet som jag med glädje rekommenderar andra att ta inspiration ifrån.

Kriterier för att vara med i min Hall of fame är:

1. Bloggen skall handla om friskvård( Motion, kost , andlig hälsa ect)

2. Bloggen skall innehåller en länk till min blogg

3. Bloggen skall vara aktiv och uppdateras en gång i veckan( avskyr länkar till”döda”  bloggar.

4. Jag ska gilla bloggen och den som skriver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0