Bloggtips: Lars Andersson


We ♥ it

Välkommen till Lars, min favorit bland träning & hälsa. Kanske för att jag känner honom, eller kanske för att han skriver så grymt bra & ordentligt. Måste säga att hans texter känns så genomtänkta. Lars är bra på det han gör & så inspierande. Jag är rätt så säker på att han kommer bli en grym personlig tränare. Grabben har ju läst pedagogik med mig & vi har faktiskt varit på samma gym när vi gick i skolan. Just därför är han bra! ;)

Tyckte om hans inlägg om rundare rumpa- träningstips. Tydlig intruktioner (som vanligt) & ett uppvaknade. Tror precis som Lars att många gör fel. Åh jag tränar knappt rumpan alls, så jag ska plugga in hans tips!! Vilket jag tycker ni också ska göra, tänkt på sommaren 2o12

I detta inlägg skriver han om styrketräningsmetoder. Hitta din metod, som passar dig. För min del visste jag inte att det fanns så många! Där lärde jag mig något nytt!

Lars skriver om ett verktyg för viktminskning- matdagbok. & ord om att banta, "ordets makt"

När han skriver om plantera ett frö får jag många tankar. Om att påverka med ord! Att få återkoppning, bekräftelse...

70 dagar av förändrig, video!

Det finns ingen onyttig mat! Jo eller hur!?

NU blev jag trötter, men nu kan jag allt om anatomi, PT, rumpor, muskler, hans dotter... eller. Nä men jag är ganska nöjd med inlägget. Hoppas Lars är nöjd, det är ju den karln jag gör reklam för. Gamla träningspolaren. :)

Kika nu in på Lars blogg, jag tror ni alla kan hitta mycket vettigt!
Vad har ni annars här att göra :)

Inspireras!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0