Förkyld men motiverad

Alltså det är så fantastiskt hur kroppen förändras. Min bild av mig själv är att det inte har hänt något med kroppen. Men jag kan lova er att det har det & det känns fantastiskt. Eftersom jag inte är helt nöjd med hur jag lever. Det ordentliga hälsotänket är i perioder. Och så är det för många. Vi faller dit på godiset, energidrycket eller fredagsmyset. Men det kan också gå veckor med 1oo% hälsa.
Men det visar ju sig faktiskt att jag har förändrat kroppen.

Är just nu förkyld. Men motiverad att fortsätta förändra.
Längtar till frisk & kry kropp. På alla sätt. Kroppen tar mycket & mitt självförtroende har haft en liten dipp. Är stark, vågar visa svaghet. Lyssnar inte alltid på mitt älskade hjärta & är lite väl impulsiv för min egna hälsa! Min kropp, själ & hjärta orkar inte alltid. Men det svaga hjärtat blir starkare för varje dag. Min kropp blir också starkare. Och mitt självförtroende är så mycket starkare.
Min kropp är friskare & 2o kilo lättare! Mina nära & kära stärker mig med sina ord. Mina fantastiska vänner, som är änglar som ser mig & min väg. Känner mig tryggare & säkrare, genom att mina vänner ger mig det jag behöver.
Kärlek & värme till er. Ni ser mig för den jag är! Tack för ert tålamod!

Mitt utkast har en rubrik som väntar på att bli formulerat
Hur vet man?
Den handlar om när det är dags att sluta. När vet jag att jag är färdig med viktnedgången.
Jag har börjat fundera & andra har börjat funderat åt mig.
Men vill inte att den texten ska stå för det självförtroende jag har. Jag vill att texten ska komma ut rätt.
Vill balansera ärliga inlägg med träningspepp & inspiration. Utan att det bli belastning på "skryt". Stolt över min resa. Stolt varje dag är jag inte! Mer stolt för stunden & allmänt stolt över en fantastisk resa med massa stöd!
 
just be
yourself
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0