Utmaning nerlagd!

Nu kan jag inte på något sätt kompensera missade löppass.
Flera omständigheter gjorde att min träningsmotivation & framför allt utmaningen att göra movember till en löparmånad.
En en kvällarna kunde jag inte rå för att löpningen aldrig blev av. Men jag har fallit på min egna natur också. Att jag inte haft lust & ork helt enkelt.
Igår sprang jag 8 km & ville verkligen springa idag. Men valde fel (tränings)skor till ICA besöket & har haft ont i min högra fot. Vågar faktiskt inte!
Min andra synd är fika med vänner. Chokladkaka & fantastikskt gott te.

Nu sova gott
Natta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ändå inget bra för kroppen att springa varje dag... Mycket belastning på knän och leder! Börja om i
december med ny utmaning: springa 2-3 ggr per vecka, promenera resten... Och du, man får unna sig sött ibland...! Bara man gör det i lagom mängd och dessutom rör på sig! Man lever (nog) bara en gång!

2012-11-13 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0