Tittar på skidorna

Frukosttv blev idag skidorna, och jag blir glad av att det är många som kör för Sollefteå SK.
För min del så skrek jag nog min senasre skidtur, älskar längdskidor men minsta lilla backe ger mig extra pirr i magen.
Min gamla klasskompis Magnus Jonsson är i landslaget för skidskytten & jag hejjar även på en kompis syster, Madeleine Norman. Det är med glädje jag ser de tävla & ge allt.
Varm i hjärtat & stolt som en föredetta Sollefteåtjej!
Bilderna från resan till Marianne och hennes familj, året var 2oo9.
Älskar friluftslivet & friheten med det!
Bilder från 2oo9
Ur häftet jag fick av Sofie i 3o årspresent!
Tack gumman för alla härliga minnen jag får dela med dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0