viktlycka?

Åh vad vågen gjort mig glad denna vecka! I morse var det ordentlig viktlycka. Sitter & klurar på hur det gått till! Jag är tillbaka på jobbet mitt fysiska underbara glädjande jobb, jag har cyklat tur & retur två ggr. cirka 3 mil/dag.
Jag styr öven min mat, men jag har bjudit mig själv på en godsak per dag. Så mycket gott på jobbet & smakat en ny magnumglass. Ajja mej!
Men väger närmare 2 kg mindre än förra lördagen. Då 58, 9 kg idag 57,1 kg! 

Under veckan har jag försökt att förstå att jag kan inte springa milen på blodomloppet. Vilket gör mig liten down.
Förstår min vän som ställde in sitt vasalopp en smula mer. Det är så svårt att ställa in sig på att backa, även om det är för ens egen skull för kroppens skull. Rådgjorde med min sjukgymnast & kände mig besviken. Får se vad jag gör, springa, springa eller gå? Det är inte hela världen, men jag har ju peppat mig mentalt för detta.


drömmer om ett löppass i naturen.

Är ju frisker till 98%


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0