Fot ska fotograferas

Fick en mycket spontan tid idag på vårdcentralen. Cyklade dit som en toka, fläckvis var det motvind. Tog 5o min.  Kände mig rätt så varm! Fick träffa en läkare som lyssnade på min story om foten & klämde lite våldsamt. 7 veckor är långtid, det tyckte även denna doktor. Fick en remiss till röntgen, vilket känns nervöst & rent av jobbigt. Det är inte bästa känslan att veta att man inte borde ha lyssnat på sjukvårdsupplysningen (samma dam x2, med 5 veckors mellanrum)... VC tog mig på stort allvar, trots all tid som gått. Kanske därför... 
Köpte lite tabletter till resan på apoteket.

Cyklade vidare till nästa enhet. Polisen. Ett pass i min hand.

Träffade Ellie en stund, ett cafébesök & lite butikstittande.

Det blev en långdag & någon har kidnappad min energi.
Ge den tillbaka, eller skicka den upphittade energin till min hemadress.


Kärlekste! Kärleksbrygd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0