Tid hos sjukgymnasten

Åhh vilken skön känsla. Att få respons på direkten. Ringde vårdcentralen efter pepp från kollega.
En underbar sköterska gav mig två alternativ, läkartid eller ett besök på sjukgymnastik. Ni kom känner mig vet svaret, ni som inte känner mig (men vill så gärna) får veta svaret nu. Det blir sjukgymnastik med nöje.
Ha velat ha en sjukgymnast dejt länge nu! Ett knä ska kollas. Hitta samband från min tant höft!

Att jag tränade utan vikter för bena igår gav effekt! Grym träningsvärk! Är jag den ända som från träningsvärk när jag inte förväntar det?

Hej träningsvärk & godnatt till er alla!


Kommentarer
Postat av: lars

Hoppas det går bra för dig hos sjukgymnasten.

2012-03-14 @ 07:44:18
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0