sleeping friends

Har bestämt mig. Jag ska gå i ide tillsammans med djuren. Björnar, igelkottar med flera. För denna vecka går allt (en känsla) så himla dåligt. 1oo grymma dagar kändes så tippen toppen. Jag vill verkligen göra det. Men är förkyld. Kände mig frisk måndag, gick en härlig morgon promenad i det friska. det blev 12 km under den dagen. Yey! Blev hängig. Hade öppnigen i tisdags, sov inte mycket innan.
På kvällen ett bra möte med goa kollegor & vad gör jag, ramlar på renoveringsbråte. Får ondare & ondare.
Idag smärta mellan två tår & foten. Minns när min första pojkvän fick en spricka mellan tårna. Då tyckte jag det var lite udda, det tycker jag fortfarande.
I morgon lånar jag kryckor, Tack!

Idag: Gör mig illa på en dörr, för att jag inte kan hålla balansen på foten. Bloood! Älskar blood!
Nu/Nyss: Jag gäspar, skjuter fram datorn & krasch! Ett glas bakom datorn. Ska plocka upp skiten. Då finns en osynlig glasbit stånde i mattan. Aj lillfinger! Kroppdelar kvar? Ja de flesta!

Har haft en riktigt tung dag. ont, samtal, funderingar, inga promenader, samtal, telefon som ringer, ledsna vänner, trötthet....

1oo dagar "går bra". Håller kosten. Punkt.
Försöker vara stolt över det lilla, tack vare stöd!

Men skulle vilja gosa ner mig bredvid en björn!
Jag vill gå i ide! vill sova med en teddybjörn
... eller katt

2oo9


Kommentarer
Postat av: Ida

Men kära du...

En sån massa oflyt!



Hoppas det snart känns bättre!

Jag pratar gärna om du vill!! Både på riktigt och här :)



Massa kramar

2012-03-28 @ 21:46:30
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Meeen, vilken fin kommentar du lämnade! Tack så mycket! Hoppas du haft en bra dag!

2012-03-28 @ 22:20:31
URL: http://rebeccasdagar.se
Postat av: O

Håll ut!

Det vänder tjejen!!

Som jag skrev tidigare... Snart är vi friska igen och då är vi starka.

Vissa saker som är dåligt i livet kan och SKA man ändra på. Det är man skyldig att göra. Man får bara ett liv och det är ett fruktansvärt slöseri att inte göra det bästa av det.

Det är ju därför vi kör hundra grymma dagar.

Ja, det ÄR jobbigt. Men det blir bra i slutändan...



Att man är sjuk kan man inte rå på själv. Därför är det bara att vänta ut eländet och fokusera på det man KAN ändra på.



Gör det!

Jag lovar att du kommer ut ännu starkare när du då kan lägga full fokus på träningen/hälsan.



Lycka till!

Krya på dig!

Håll ut!!!

2012-03-29 @ 00:09:32
URL: http://motfinalivet.blogspot.com
Postat av: Heidi

usch... Låter verkligen som en otursvecka å förstår hur du känner dig! Hoppas du får må bra snart å hittar din energi, att du "bara" lyckats hålla kosten e inte så lite d! Det är en stor del av jobbet tycker jag för funkar inte kosten så spelar d nästan ingen roll hur duktig du e med träningen så hoppas d skänker nån tröst :)

Kram

2012-03-29 @ 00:30:07
URL: http://heidibloggaren.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0