Sitter i min soffa & funderar

Måste tänka ut mina mål, det krävs lite tanke verksamhet. Det handlar om kropp & hälsa.
Funderar på lite annat också, hur man ska nå sina drömmar.

Sitter & drar på en anmälan till en utmaning som mina vänner tagit tag i. De är lite bättre på att ta tag i saker.
Jag är så nära mitt mål, nu behövs nya mål.
Vill ha något att bli taggat för.
Läser på om utmaningen, & insett att det är dags att känna sig frisk, snarast!

Just nu är kropp & hjärna ur funktion.
Dag två som jag känner mig lite hängig.
Har fått höra att jag ser trötter ut. Jo tackar!
Det var väl lite värre igår. Men tog mig till mina härliga ungar idag med.
Fick så mycket kärlek & kramar.

Underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0