Träningsenergi

Försöker förstå vad som av mig tillbaka min träningskänsla. En trasig fot går ju inte att skylla på, även om den fick mig att tappa en smula hopp om 1oo grymma dagar & livet. Men lusten kom tillbaka & just träningen har inte direkt svikit mig. Det som har påverkat:
Sommar 2o12 panik, resultat 1oo grymma panik, viktnedgång, att komma till mitt mål, singellivet!
Men vill tilllägga, jag börjar bli grymt nöjd med kroppen & vad jag åstakommit! Är skapligt glad över vart jag är idag! 15-17 kilo är borta från kroppen!

Detta med träning & bättre inställning hälsosam mat, får mig må så himla bra! Japp, så är det! Det gäller bara att påminna sig hur bra man mår att träning & insikt i hälsa. 

Ska försöka ha en vilodag i morgon även om det passar mig perfekt att träna en snabbis på morgonen. Måste vila!
Ibland har träningen inneburit att cykla till jobbet. Bara det är minst 9o min/dag!
Vilken plötslig lust jag fick att utmana min fot i löpning igår! Och jag klarade det! Stolt, ja det är ordet!
Musklerna talade om idag att de varit i viloläge & konditionen var skaplig. Kände mig en smula lycklig.
Träningsvärken efter sitter i ljumskarna, lite i låren, magen & lite lätt i höften.
Planerar att formulera mina 1oo grymma dagar som ett dagboksinlägg snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0