Snygging

Var hos läkaren igår för att få lite spännande medicin för min allergi.
 
Det var en snygg läkare & han var väldigt vettig att prata med. Lyssnade noga på mig, informerade mig tydligt om allergier, lyssnade på mina lungor & skrev ut olika allergimediciner. Fick även för astma!
Snygg, trevlig & bra, helt enkelt! Skulle vilja ha han som min vanliga vårdcentralläkare.
Seriös & snygg! Ja tack!
 
(Har ingen bildbevis på karln, trist men sant)
 
Känns bra att prova nytt för min "ansträngningsastma". Får se om det kan ge mer energi till löpningen.
Lycka! :)
Kanske något att prova på snart.
 
Cyklade under hela dagen 3,6 mil.
Samt gym (armar+mage) & EasyLine (alla muskelgrupper).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0