magstarkt

Idag var det inte alls lätt att ta sig till gymmet. Jag ville verkligen fram till kl 18. Men jag var tvungen att vänta hemma för att en vän skulle hämta lite frukt här, melooon & annnanas. Nä ni får ingen förklaring varför en vän förvarar frukt här. träningssuget tappades bort. När jag väl kom till gymmet körde jag crosstrainer & stryka. Ni svider häcken & tröttheten är ett faktum. Muskler som svider är magens alla muskler, skuldror & armar plus rygg. Min mage är nummer one när det gäller träningen. ska snart boka ett möte med en instruktör, hört det av mig innan?
Skönt var det att träna denna dag i alla fall.

Andra dagen som jag är extra försiktig med kosten. Spännande dagar!

Gud vilket svamel.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0