Varför försöka

Alltså man kan ju bli så trött.
Har blivit utloggad ur nätet gång på gång, sist så hade min bloggtext sparats. Det var glädjande, så slapp ja börja om. När jag skulle lägga till en bild, till texten så gick det inte. Eftersom tröttheten kom smygande så valde jag att backa. Men du visade det sig att var jag utloggad. Luungt, det är ju sparat! Men jag kunde trots det skriva. Men jag var ju egentligen utloggad för jag hade varit utloggad från nätet. Därför blev det aldrig sparat! Kanske är det bara jag som förstår, men då är ju allt som det ska.
 
Hade fler texter lagrade i mitt eget arkiv. Men fick jobba förgäves med ett... & inte ens det blev publicerat!
Bilder & text från denna motionerande dag.
Säger godnatt & hej till nytt dygn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0