Titta hon Twittrar!

 

Klicka på bilden för att komma till min twitter, SuzzySusanne

Min tid på Twitter:

1 juli Vad är detta en smula trött, ont i kropp & knopp! Läsvilar.

29 juni Kick-offen har startat

29 juni Energi påfyllning efter morgonträningen

28 juni Testar outfit för årets kickoff!

28 juni Middag, bokläsning & billjud...

28 juni Yoghurtglass & nötter

27 juni Intressant läsning i väntrummet hos doktor Snuggles

25 juni Taco & film

24 juni Pappa skickade ett gängdeckare!

24 juniVad har nu pappa hittat på!?

24 juni Ska göra en cykeltitt hos kollega

22 juni Midsommar gott!!

22 juni Bjuder midsommarafton till ära måsar på lunch

22 juni Glad midsommar! Ta hand om er, <3

22 juni Godmorgon världen, idag är det midsommarafton

22 juni Dirty dancing, vin & nötter!

20 juni Grillat @ snickaregatan

19 juni En klocka på en centralstation får gärna gå rätt (o5:17 var min)

16 juni Firande av Jonas

14 juni Tid för att njuta

13 juni Tränar alfabetet ;-)

11 juni Tack för dagens träning

11 juni Lax med blomkåls ris & kall sås Yummie! All by Self...

6 juni Experiment i mitt kök

6 juni Minus kolhydrater middag
6 Juni frukostBoom där kom tröttheten!

5 juni Den yoghurten var inte menad för mig.. Trasig redan i kassan!

5 juni Mot dagis för en lång dag, den andre... Men ikväll ska finklänningen på. Storbarna ska få sin avtackingsmiddag

4 juni Sova sött efter ett nervpirrande möte

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0