Semester har startat

Det var känslostorm på den sista dagen innan fyra veckors ledigt. Barn jag har följt i fyra år sedan vi öppnade förskolan har haft sin sista vecka & sin sista dag. När jag kramade om en av tjejerna som jag skolade in så föll tårarna. Mina fina barn! Men det var glädje tårar, lika väl som det var lite hjärtekross.♥
 
Nu är det semester, på riktigt i fyra veckor.
Och jag känner sådan träningslust! De sista veckorna har varit mycket cykling, men det ska bli löpning varvat med gymmet.
Vågen är slängd mentalt upp på vinden. Men den hamnade dock inte på vinden redan i morse, för nyckeln dit har rymt! Med inspriation från min kompis Sofie. Ska bli myciket intressant att se hur det påverkar mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0