Nytt år, ny utmaning

Åhh det känns så härligt med nytt år, nya utmaningar & flera peppande hälsoidéer. Har massa utmaningar som ligger & lurar. Kan ni tänka er att vara med? Faktiskt känner jag längtan till något jag inte kan sätta ord på. Ett hälsoår att längta till. Det är en vecka till 3o-siffran, yey födelsedag! Födelsedag & stora firandet att längta till!

Nyårsfirandet var underbart med nya vänner. Jag stormtrivdes! Är lite smått trött idag!
Så därför börjar de bli dags att krypa under täcket & somna om en stund. Vila mina blå.
Drömma, njuta, fundera!


Titta på min egna självbild...
under 2o12 ska jag fundera på livet lite ljusare.

Uppskatta det jag har, visa kärlek!
Mer mer mer!!


Kommentarer
Postat av: Emmy

2012 blir fantastiskt, nu kör vi!!



SV; Pepp via bloggen, hmm, ja... Du peppade mig ganska mycket med din fina kommentar :) Annars tycker jag att bloggen ger mig motivation till att fortsätta med min "livsstil" eftersom jag får berätta om den för andra som delar samma intressen. Därför jag valde att starta en blogg på just shapemeup. I och med högerspalten med senast uppdaterade upptäcker man nytt hela tiden och fler hittar också till mig. Jag försöker att vara personlig, skriva på ett underhållande sätt, ha med mycket bilder, uppdatera ganska ofta. Dvs element som jag själv söker hos en blogg.

Jag har ingen aning om hus många som besöker min blogg. Kommentarer får jag då och då, oftast av samma personer. Det är givetvis roligt när det kommenteras men jag "behöver" inte kommentarer till vartenda inlägg. Jag försöker att kommentera mycket på andras bloggar i hopp om att få igång en dialog :)

Vet inte om det blev så mycket till tips. Men hoppas det gav något :)

2012-01-01 @ 14:38:09
URL: http://emmysliv.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0