Morr, grrr.....

Mitt morgon humör är inte tippen, toppen
(vilket det brukar var)
Vädret förstör mitt liv! Känns det som....
Tågen inställda, surprice.
Regnet & blåsten kvaddar verkligen min sömn. Det är ohållbart att sitta & skaka i kroppen kl. 7 på morgonen. Kanske får prova på vad migrän innebär snart.
Är för trött för att ha matlust vilket är väldigt ovanligt i mitt liv. Matlust tappas inte bort.
Tror jag hälsar på hos björnarna & går i ide. För detta sömnhattande går ju bara inte, fast jag tror även alla djur blir förvirrade över denna vinter! Det är Januari för sjuttongubbar, eller hur Sanna? 


Lite bubbel piggar upp


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha jaja, det är januari..jag har börjat förstå det nu ;)

Har också haft problem att sova senaste tiden och hört det från en del andra. Undrar vad som påverkar?

2012-01-05 @ 08:17:44
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0