Jösses

Hur svårt kan de vara att göra klart årskrönikan. Sitter med samma problems som förra året, men då satt jag i alla fall på rätt dag. Ler faktiskt åt mig själv & tycker att min rumpa börjar lida här i soffan. Det är ett pill & jag vet ju sedan innan att det går fortare om det skrivs lite bättre i min kalender. I år har jag en januari- december. Tidigare har jag haft en lärarkalender. Den har många fina fördelar, utom att den är skolåret.
Vecka för vecka ska jag skriva ner min mat & träning med framför hållning. Titta på veckan som kommer under helgen.
Skriva in när det blir träning plus gärna mat förslag.

Skriva i trevligheter, inte bara praktiskt jobb!
Små peppande påminnelser, det ska vara med en bra känsla att öppna åretskalender & underlätta årskrönikan!

Oj sluta blogga & börja krönika!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0