soc



På mitt födelsedagsfirande fick jag så mycket fina presenter. Mycket med skönhet & hälsotänk.
Tack kära ni, det peppar & lite läskigt. Jag gillar att jag måste köpa ett
par träningsskor eller något annat skoj på löplabbet. Mer om mina paket längre fram... fick mera paket idag!

I måndags tog jag stegen till stadium innan gymmet. Taggad & nyfiken på januarirean. Det blev ett par snygga & frächa träningsbyxor, till medlemspris. Riktigt längtade att få använda de på riktigt & det gjorde jag redan den kvällen.
De var sköna & funktionella. Bonus var att de var snygga i storleken 36.
Faktiskt gillar jag SOC som märke, en favorit. De är sköna & bra plagg, det lilla jag kan om träningskläder så är de bra. Favorit sportbutiken är nog stadium.
Ska snart satsa på ny sportbh.




Tänkte lite skönhetssömn nu.
Natta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0