Hej hopp!

Har varit hos frisören & klippt håret igen! Ville få det fint & det blev det nog.... ska bara göra i ordning alldeles själv, efter dusch! Efter frisör besöket har blev det mys med vänner på Hälsofreak, det blev en lättare mellis för det skulle ju tränas! Men var inte träningskläderna med? Oj, är hemma för att koka ägg & slänga på mig träningsoutfit!


Update:
En olustig känsla kom över min kropp, kändes så konstigt att försöka träna! Inte helt rätt helt enkelt. Tittade mig omkring i lägenheten, tittade på klockan & kände efter. Inte för mycket, för tro mig jag ville träna. Men en känsla av orätt gjorde att jag stannade hemma & började plocka. Genast kände jag mig bättre till mods. Men som många andra just nu så känner jag något i kroppen. Tror den sa nej.... ett enkelt nej! Helt rätt dag, jag byter träningsdag helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0