en dietists blogg

Kanske vore det lite snällt att kommentera hennes blogg innan jag gör smygreklam för henne. Har inte provat hennes resept & tips, men fastnat för henne har jag verkligen. Ganska nyligen, men hon ska få inspirera mig! Klicka HäR! för att hitta in i dietist Annicas trevliga blogg
Hmm, nu ska jag leta upp en passande bild & sedan duscha!

Upptäckte att henns blogg är flyttad till en ny adress
Nya dietistannica

Har sedan en tid funderat mycket på att ställa frågor om kropp, träning & hälsa till en grabb som följer min blogg.
Har kommit på två, men tappat bort ena frågan. Tänkte om jag skulle ställa samma fråga till flera som bloggar om just
träning &  hälsa. Kanske blir det helt olika svar & eller kommer det finnas samband. Spännande!
Har ni några frågor jag ska ta med mig?

Det var värst vad jag bloggar just nu då! Alltid, nästan alltid lika trevligt!
Puss & godnatt



Tomat & lime, nyttigheter!!


Kommentarer
Postat av: Dietist-Annica

Hej! Åh så glad jag blir att du gillar bloggen, blir varm i hjärtat! :D Jag bor i Övik, var bor du? Varma hälsningar!

2012-02-06 @ 21:47:15
URL: http://blogg.allehanda.se/dietistannica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0