Jo men det är faktiskt

Fruktsallad.onsdagslyxigt!
 
.. så har jag tränat!
Förra veckan så var jag vid två tillfällen på gymmet samt lite friska promenader. Åh det känns bättre av att träna!
I måndags var jag på gymmet en tur på morgonen & ville gärna gå på kvällen också, men handlade skönhetsprodukter i stället!
Sedan har jag haft lite själavård i form av kvalitetstid med Ida! Vi åt gott middag på BQ, shoppade & höll värmen i kylan!
Tränade skrattmusklerna när vi kikade på Grey´s Anatomty. Hon inspirerande mig i mellanmål efter träning, men också enkla rätter att laga, Nu ska målet nås utan nallande på chokladen på förskolan!
 
Om min kropp & hälsa.
Min högra halva är fortfarande inte sig lik, med det har gått över i dommningar! Och jag har fortfarande ingen aning om vad allt detta beror på.
MR- magnetröntgen visade inget & nu väntar jag på att göra ett EEG samt träffa en läkare!
 
Än en gång så tänkte jag bli bättre på att föra träningsdagbok. Hur svårt kan det vara egentligen!? Det rinner ut i sanden. Hur lyckas du? Hur ser du dina resultat?
 
Vad gör jag här?
Fram med dagboken & dra till gymmet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0