Inspiration ida

Vart ska jag börja?
Ida är en nära vän till mig & hon gör mig rik på att vara min inspiration i livet!
Ida har gjort en viktresa med mat & träningsprogram, ett upplägg av Lars.
När ida ger järnet så är hon så motiverad & det smittar mig.
 
Tipsade mig om mellanmål, som makrill, avokado & tomater.
Och enkla maträtter som är proteinrika, fisk & kyckling.
 
Det seneste är att jag bad henne om tips för hemma träning. Så förutom att jag hade lite tankar i detta inlägget så hade Ida flera idéer.
 
Löpning är väl enklast! och promenader!
lite enkla övningar, utfall, planka, armhävningar, knä mot armbåge,
skuggboxning!
 
Tack vännen!
 
Fick även matidéer hos min vän Nina här om kvällen.
kyckling & bacon sallad med Quinoa, baby spenat, tomat, röd lök & avokado!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0