Fredagen- inte som jag tänkt mig!

Började med en  kort promenad på morgonen, i ett ovanligt vackert väder. (otroligt men sant)
Åt frukost innan träningen i går på morgonen & tänkte kika på nyttig julmat på nätet. Planerna ändrades när Robyne kommer in genom dörren. Det blev en löptur tidigare än vad jag tänkt. Men det gick faktiskt bra! Trots ganska nyligen stoppat i mig god frukost! Sedan blev det shopping i grannstaden. Det blev en nyårsklänning till mig själv & lunch i Tonbrige.
Efter Tonbrige så gick vi en tur på stan i Seven oaks. Så mycket promenader i trevligt sällskap med familjen,
Vi handlade julklappar & jag fick en så himla fin klänning (storlek 8/ 36!!) till sommarens bröllop.
En perfekt dag!
 
Nu äta frukost & sedan en promenad på stan (i ett vanligt engelskt väder).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0