Sparkad i baken

Av att påminnas av andras resor. Läste Heidis ord, om hennes resa på Hundra grymma dagar bloggen. Blev rörd, peppad & otroligt inspirerad att göra det bästa av min träning, men även mitt bloggande. Alldeles nyss har jag frågad Heidi om jag får skriva om henne i min blogg. Väntar tålmodigt!
Heidis blogg: Den långa vägen tillbaka...
 
Heidis ord gjorde att jag ville vända hem igen för att träna & blogga så in i.... Men gjorde det bästa av alla känslorna idag i stället! Så jag tog mig ut på PW! I morgon ska jag väga, mäta & träna.
 
Mitt gym får besök av mig i morgon!
 

Kommentarer
Postat av: ellie

har du ett eget gym?;) LyX :)

Svar: Klart!!
Blue Angel

2012-08-12 @ 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0