Då var det gjort, första dagen

Jag startade morgonen med att vakna kl 6.oo. Det var lätt att kliva upp ur sängen, det krävdes bara en halv snoze. Packade kläder & frukost för att lämna hemmet med träningslust.
Den första arbetsdagen på nya terminen är över! Det var trevligt att träffa alla vardagshjältar & mina stora barn (de har vuxit på sig). Tillbaka till vardagen var lika bra som jag tänkt mig, man kommer i gång. En smula extra energi hade jag... men den tog slut mycket plötsligt vid 19:3o tiden.Gäspar!
 

Träning: 3o min easy Line
4o min cykling
Banan
 
Frukost: 2 ägg till frukost
 
Mellis: ½ äpple
 
Lunch: Sallad minus pasta, skinka i form av parmaskinka, grönsaker & massa persilija.
Träning: 3o min promenad med kollegan Anna.
 
Mellis, ägg, oliver & lite knäcke.
 
Mellis nr. två: banan

Träning/vardagsmotion: Cykling hem 4o min.
 
Middag: Stekt hallomi, tomatsallad i ugn.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0