uppdatera

Har aldrig gillat att blogga från mobilen! Det är ju inte riktigt tekniskt möjligt! Och numera efter en uppdatering av telefonen går det inte alls lägga till bilder. Det mest spännande är att jag inte slutar försöka. Det gör ju att det blir mindre roande att skriva i min blogg. Tar tid & inga bilder! Buhu!

Om hälsan: Är fortfarande hostig & slemmig! Men mycket bättre. Min kropp tog lite stryk dock, träningsvärk i hostregionen & viktuppgång. Och jag känner inte riktigt att jag kan ta tag i det. Olägligt att träna, men kosten jopp! Kosten tar vi tag i! Genast!
Just nu kurrar det i magen... Men vill nog somna om först! Vakna kl 6.oo, tjola hoppsan!
Foten, den gör fortfarande lite ont! Den känns fel, obekväm... Vill träna, busa stojja!

Skönhet: känner mig lite obekväm just nu & något kilo mer under veckan har den effekten på mig! Ska göra något crazy idag! Kan bli så snyggt, det kan också bli mer obekvämt! Fniss! Kan vara därför jag inte sover...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0