rapport från Norrköping

Härliga kursvecka, mitt vanliga social liv vid datorn drabbas... Fniss! Hjärnan går på högvarv! Vi blir så smarta & extremt duktiga. Blir mycket hjärngympa & givande. Är inte alls särskilt fysiskt aktiva... Kommer nog hem med kula på magen. Går lite korta sträckor, men det fantastiska är att träningsvärken hälsar på min kropp i alla fall. Hur? Idag har vi träffat skolungdomar & jag som har kikat på topmodell kunde glatt berätta att jag just sett bronstjejen. Kände mig så ung & en smula fjollig.Börjar tro att trapperan jag utsätter mig för ger prima träning denna vecka. Ikväll, mummamat & bowling! Hur har ni det? Kram från Norrköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0